Onze diensten
Al meer dan 20 jaar richt EFK Interim-management en advies zich op het invullen van financiële en control-interim functies voor overheids-, zorg- en onderwijsinstellingen. Daarnaast voeren wij voor klanten de financiële, personele en salarisadministratie die geheel of gedeeltelijk aan ons zijn uitbesteed. Om onze klanten nog beter te ondersteunen en faciliteren, bieden wij ook een breed pakket van HR-diensten aan. Op deze manier is het mogelijk om als organisatie een meer samenhangend personeelsbeleid te voeren.
Wij zijn vooral actief in Noord-Holland, Zuid-Holland en Utrecht. Onze medewerkers hebben naast een of twee specialismen zoals gemeente, zorg of onderwijs, vaak ervaring met meerdere sectoren. Hierdoor bestrijkt onze kennis en ervaring een breed spectrum in de (semi-) publieke sector. Bovendien zijn wij goed bekend met de branche. Onze specialisten hebben in de praktijk bewezen zich ook snel te kunnen inwerken in een sector waarmee zij minder ervaring hebben.
Onze principe is, in principe, altijd tijdelijk van aard en maatschappelijk verantwoord. Dat komt zichtbaar tot uiting in een onderscheidende aanpak. Wij hebben een grote betrokkenheid met overheids- en not-for-profit organisaties. Wij zijn goed thuis in deze organisatieculturen en voelen een sterke verantwoordelijkheid om transparant en spaarzaam met de kosten van onze diensten om te gaan. Wij hebben een efficiënte en doelgerichte aanpak die leidt tot aantoonbare resultaten.