Junior Managementassistent
24 – 40 uur per week

Ben jij net klaar met je hbo-opleiding, houd je van afwisseling en sta je te trappelen om je verder te ontwikkelen?

Kom je graag werken bij een kleine, informele organisatie waar we altijd voor elkaar klaar staan? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wij zijn EFK Interim-management en advies en richten op ons het detacheren van financials en HR-specialisten en zijn al meer dan 20 jaar actief in voornamelijk Noord-Holland. Onze klanten zijn allemaal werkzaam in de publieke sector. Daar kiezen wij bewust voor. Om te zorgen dat alles op kantoor soepel verloopt, kunnen wij wel wat hulp gebruiken. Daarom zijn wij op kort termijn op zoek naar een enthousiaste, leergierige managementassistent. 

Wat ga je allemaal bij ons doen?
Een greep uit de taken die onder jou komen te vallen:

  • Behandelen van inkomende mail en telefoongesprekken
  • Het up-to-date houden van onze personeelsplanning
  • Offertes en opdrachtbevestigingen opstellen
  • Ondersteunen van je PR/marketing collega en de Office Manager
  • Organiseren van personeelsuitjes en bijeenkomsten
  • Verjaardagscadeaus regelen voor collega’s en bestellen van kantoorartikelen
  • Het maken van de interne nieuwsbrief
  • Beheer van auto’s van de zaak
  • Ontvangen van bezoekers
  • Contact onderhouden met leveranciers
  • De dagelijkse verzorging op kantoor (zoals klaarzetten lunch, planten watergeven, vaatwasser uitruimen, voorraad aanvullen etc.)

De lijst is zeker niet compleet! Regelmatig komen er ad hoc zaken bij. Ook is er volop ruimte om je eigen draai aan deze functie te geven. 

Wie ben jij?

Jij bent nog niet zo lang klaar met je hbo-opleiding en vindt het leuk om dagelijks veel verschillende zaken op te pakken. Je kunt goed schakelen tussen een grote diversiteit aan werkzaamheden van uiteenlopend niveau en hebt een flexibele werkhouding. 

Wat breng jij mee?

    Een glimlach op je gezicht, een positieve instellingen en je weet van aanpakken

    Goede organisatorische- en communicatie vaardigheden

    Ervaring me MS Office

 

Wat hebben wij jou te bieden?

   Een zeer afwisselende baan voor 24 tot 40 uur per week

   Startsalaris tussen de €1900,- en €2300,- per maand bij een fulltime                 dienstverband

   Een jaarlijkse uitkering die je kan inzetten voor 2 weken extra vrij

   Een flexibele bonus

   Laptop van de zaak

   Gezamenlijke trainingen, (online) cursussen en workshops

   Een goede pensioenregeling

En niet te vergeten…

   Een enthousiast team met leuke collega’s 

   Iedere werkdag een gezamenlijke lunch, vers fruit en de lekkerste koffie en thee

   Sportieve uitjes, bbq’s, borrels, etentjes en ? (we laten ons graag verrassen door jou)

Nieuwsgierig geworden? Of wil je meer weten over ons of de vacature? Bel dan met Hester Ellens (Office Manager) op telefoonnummer 072 – 564 57 40.

Solliciteren?
Stuur dan jouw CV mét motivatie voor 27 december 2021 naar solliciteren@efk.nl. De 1e gespreksronde vindt plaats in de week van 10 t/m 14 januari 2022. 


Hester Ellens 

Officemanager