Interim financial controller 
24 – 40 uur per week

Ben jij een vakkundige collega met een financiële achtergrond? Ben jij goed met de administratievoering en het opstellen van planning & control producten? En zoek jij flexibiliteit en uitdaging door het vervullen van verschillende opdrachten voor organisaties in de publieke sector? En voel jij je thuis in een organisatie met een open en informele cultuur?

Maak dan kennis met EFK Interim-management en advies!

EFK Interim-management en advies is gevestigd in Alkmaar en ondersteunt overheids- en not-for-profit instellingen met de tijdelijke invulling van financiële functies en HR-diensten. Onze opdrachtgevers komen voornamelijk uit de provincie Noord-Holland.

Als interim financial ben je verantwoordelijk voor de uitvoering van een eigen opdracht bij één van onze klanten in de publieke sector. Dat kunnen bijvoorbeeld opdrachten zijn bij gemeenten, schoolbesturen, zorginstellingen en/of cultuurinstellingen. Je kan hierbij denken aan controle opdrachten, vervangingsopdrachten, opstellen jaarrekeningen, financiële administratie, projecten i.v.m. veranderende wet- en regelgeving, fusies, opstellen & uitvoeren van liquidatieplannen. Hierbij heb je altijd een team van EFK professionals om je heen om op terug te kunnen vallen en mee te kunnen sparren.

 Wat vragen wij van jou?

    Een afgeronde financiële HBO opleiding

    3 – 5 jaar aantoonbare werkervaring

    Ervaring binnen de publieke sector is een pre

    Beschikbaar voor 24 tot 40 uur per week

    Ervaring met MS Office, zoals Excel, en bij voorkeur ook met financiële systemen die in de publieke sector worden gebruikt (EnterpriseOne, Key2Financiën, Visma.net Financials, Proactive, Cogix, e.d.)

    Kennis van relevante wet- en regelgeving over verslaggeving

 

 Wat kunnen wij jou bieden?

     Uitdagende en afwisselende interim-opdrachten
Werken op interim basis maakt dat het werk afwisselend en uitdagend blijft en je jezelf blijft ontwikkelen. Je maakt als financial controller onderdeel uit van een professioneel team binnen EFK. Dit team is je back-up, je klankbord, maar ook de plek waar elk teamlid met zijn/haar eigen expertise iets toevoegt aan ieders deskundigheid en ontwikkeling.

     EFK hecht veel waarde aan een gezonde werksfeer
Dit uit zich vooral in de manier waarop wij met elkaar omgaan; toegankelijk, behulpzaam en vol humor. Wij organiseren regelmatig elektrische step-races, sportieve uitjes, informele branchemeetings en borrels. 

     Persoonlijke ontwikkeling vinden wij bij EFK vanzelfsprekend
Daarom bieden wij gezamenlijke trainingen, (online) cursussen en workshops. Bovendien bieden wij ook een op maat gemaakt ontwikkeltraject aan. 

     EFK hecht veel waarde aan een gezonder werksfeer
Daarom bieden wij volop ruimte aan een gezonde werk-privé balans. Bijvoorbeeld door de mogelijkheid te bieden om thuis te werken en je hebt de keuze jouw flexibele bonus in te zetten voor extra vrije verlofdagen.

Uiteraard bieden wij goede arbeidsvoorwaarden, een marktconform salaris van €3.175 tot €4.500 bruto per maand (afhankelijk van ervaring) bij een 40-urige werkweek, aangevuld met onze jaarlijkse uitkering en een flexibele bonus. Een auto van de zaak behoort ook tot de mogelijkheden.

Nieuwsgierig geworden? Neem contact op via 072 – 564 57 40 en maak vrijblijvend kennis met ons team.

Graag ontvangen wij jouw CV en (korte) motivatie. Mail deze naar solliciteren@efk.nl. Wij nemen binnen 5 werkdagen contact met jou op.


Hester Ellens 

Officemanager